maanantai 20. heinäkuuta 2015

Ota Minut Tällaisena Kuin Oon

Pitkään olen toivonut, että elämääni tulisi joku, joka tulisi lähelle. Joku, joka tulisi viereeni kun olen heikko. Kun olen hukassa ja palasina, tulisi joku joka kantaisi tästä kaikesta yli. Haluaisin rakastaa ja olla rakastettu. Kunpa olisi joku, joka pitäisi kädestä kun tärisen. Joku tulisi elämääni ja toisi valon ja toivon. Romanttista? Naiivia? Pöhköä?

Anna Puun uudessa sinkussa Ota Minut Tällaisena Kuin Oon lauletaan:

Ethän korjaa minusta mitään
Ethän yritä mua pelastaa
Ethän hio minusta mitään pois
Ei siinä onnistuneet toisetkaan
Eikä minua tarvitse kantaa Eikä pitää kädestä
Jaksan kävellä ihan itse paitsi silloin kun väsyttää

Ethän luule et tarviin ketään minua kokoomaan
Olen monista palasista kasannut itseni uudestaan
Eikä minua tarvitse muuttaa Eikä tehdä musta parempaa
Tiedäthän sen jo sinäkin
Ei musta täydellistä koskaan saa

Aika mahtava sanoma! Jospa kuitenkin siis kokoan itseni niin kasaan kuin vain saan, ja joskus tulee joku, joka haluaa minut juuri tällaisena kuin oon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti